Відповідно до карантинних заходів сервісні центри працюють в обмеженому режимі. У разі виявлення несправності в роботі техніки, зверніться в наш колл-центр за контактами, вказаними вище, або через запит в чаті внизу цієї сторінки. Якщо консультації в телефонному режимі виявиться недостатньо, Ви маєте можливість здати техніку в сервісний центр на діагностику 

З метою попередження розповсюдження коронавірусу COVID-19 відвідування сервісного центру можливе тільки в захисній масці (респіраторі).

Шановні користувачі техніки SAMSUNG!  На Бажова 15/20 в Києві для вашого комфорту тепер працює окремий Ексклюзивний Сервісний Центр SAMSUNG.

Тут Ви отримаєте гарантійне або післягарантійне обслуговування вашої побутової, відео, аудіо та мобільної техніки.

Спеціальна акційна пропозиція до відкриття Ексклюзивного Сервісного Центру – 20 % вартості від рекомендованої ціни на заміну дисплею на весь модельний ряд смартфонів 2019-2021 років. Знижка діє для відвідувачів сервісного центру у період з 20.09.21 по 03.10.21.

Деталі - за посиланням samsung.com

 

Пропонуємо нову послугу: GALAXY PREMIER SERVICE - це виїзний експрес-сервіс для смартфонів Samsung преміум сегменту  преміальної серії S, N, Z та A серії 2017-2021 років (Galaxy Fold, Galaxy Z Fold2, Galaxy Z Flip, Galaxy Note 8, Galaxy Note 9, Galaxy Note 10 Lite, Galaxy Note 10, Galaxy Note 10+, Galaxy Note 20, Galaxy Note 20 Ultra, Galaxy Note 20 Ultra 5G, Galaxy S8, Galaxy S8+, Galaxy S9, Galaxy S9+,Galaxy S10e, Galaxy S10 Lite, Galaxy S10, Galaxy S10+, Galaxy S20, Galaxy S20+, Galaxy S20 Ultra, Galaxy S20 FE, Galaxy S21, Galaxy S21+, Galaxy S21 Ultra, Galaxy A10, Galaxy A10s, Galaxy A20, Galaxy A20s, Galaxy A21s, Galaxy A30, Galaxy A30s, Galaxy A31, Galaxy A40, Galaxy A41, Galaxy A50, Galaxy A51, Galaxy A51, Galaxy A70, Galaxy A71, Galaxy A80, Galaxy-A01, Galaxy-A01 Core, Galaxy-A11), що доступний у м. Києві та його передмістях, у радіусі 30 км. Після оформлення заявки на ремонт спеціально обладнаний автомобіль прибуде до обраної вами адреси: до дому, офісу чи навіть до улюбленого кафе. Наші висококваліфіковані інженери відремонтують смартфон, поки ви займаєтеся своїми справами чи насолоджуєтеся чашечкою кави.

Замовити виїзд експрес-сервісу можна на сайті  www.samsung.com

або за номером 0 800 50 20 22

 

Гарантійний ремонт

Діагностика та ремонт гарантійних апаратів виконується в строк від 1 години до 14 календарних днів.

Після завершення ремонту ми зателефонуємо Вам або надішлемо СМС. 

Увага!  Під час ремонту при заміні в апараті системної  плати, блоку пам’яті, при оновленні програмного забезпечення втрачаються будь-які дані в індивідуальній пам'яті смартфону, телефону або планшету. Рекомендуємо попередньо зберегти особисту інформацію на незалежних носіях. Спеціалісти сервісного центру під час прийому апарату в ремонт можуть допомогти Вам зберегти або перенести дані з пристрою.

Техніку, що має проблеми з зарядним пристроєм, у якої відходить контакт в роз'ємах, необхідно здавати в ремонт в комплекті із зарядним пристроєм (адаптером, блоком живлення).

У зв’язку із складністю сучасної техніки та необхідністю мати достатню кількість та номенклатуру запасних частин більшість ремонтів виконується в сервісному центрі в Києві. Для Вашої зручності наші партнери в регіонах готові прийняти і переслати техніку в наш сервісний центр безкоштовно для замовника. Адреси та режим роботи наших партнерів можна знайти в розділі Наші відділення

Просимо ознайомитись з деякими загальними правилами гарантійного обслуговування:

  1. Гарантійні зобов'язання виробника на території України поширюються тільки на вироби, що призначені виробником для поставок і реалізації на території України, придбані в Україні і пройшли сертифікацію на відповідність стандартам України.
  2. Гарантійний талон виробника з відбитками печатки продавця є підтвердженням права на безкоштовне сервісне обслуговування. Гарантійний талон залишається в сервісному центрі на час ремонту і повертається замовнику після  його завершення.
  3. Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов'язання виробника з усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини виробника, безоплатно для замовника.
  4. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів) в період гарантійного терміну або терміну безкоштовного сервісного обслуговування не веде до встановлення нового гарантійного терміну, або нового терміну безкоштовного сервісного обслуговування на весь виріб, або на замінені частини.
  5. Гарантійні зобов'язання не розповсюджується в наступних випадках:

а) якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню ;
б) порушення правил і умов експлуатації  виробу, що описані в Інструкції користувача та іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
в) якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
г) якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, що не передбачені виробником;
д) якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
е) якщо під час первинної діагностики виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; ушкодження, спричинені дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
з) якщо ушкодження (недоліки) викликані впливом комп'ютерних вірусів і аналогічних їм програм; установкою, зміною або видаленням паролів (кодів) вироби, модифікацією і (або) переустановлення програмного забезпечення виробу, установкою і використанням неоригінального програмного забезпечення третіх виробників, форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках, застосуванням сервісних кодів;
і) якщо дефект виник внаслідок природного зносу виробу

Приймаємо на гарантійне обслуговування наступну техніку: 

ZTE     Samsung      Rohde & Schwarz      Xiaomi      WeTelecom      Philips       Nomi       Meizu       LeEco          Alcatel      MTC       Philips      Symbol    Zebra    Vivo    Realme

 

Надається ремонт наступної техніки: 
Телефони, смартфони, планшети
Телевізори, монітори
Смарт-годинники

Мікрохвильові печі
Пилососи

 

R&SНадається ремонт наступної техніки:
Вимірювальна техніка


 

 

xiaomiНадається ремонт наступної техніки:
телефони, смартфони, електросамокати, ваги, дрони, екшн камери, робот-пилососи, ноутбуки, ip-камери, смарт-годинники, роутери, телевізори, ноутбуки


 

 


Надається ремонт наступної техніки:
мобільні телефони, планшети

 

 

 

Надається ремонт наступної техніки:

мобільні телефони, смартфони, смарт-годинники, планшети, телевізории



 

 

 

Надається ремонт наступної техніки:
мобільні телефони,смарт-годинники

 

 

 

Надається ремонт наступної техніки:
мобільні телефони


 

 

alcatelНадається ремонт наступної техніки:
мобільні телефони, смартфони, модеми

 

 

 

Надається ремонт наступної техніки:
мобільні телефони, смартфони, модеми


 

 

vodafoneНадається ремонт наступної техніки:
мобільні телефони, модеми

Будь ласка, обов'язково перевірте наявність ТОВ "Гратіс-Сервіс" в переліку сервісних центрів у Вашому гарантійному талоні 

 

Надається ремонт наступної техніки:
мобільні телефоні, смартфони

 

 

 

Надається ремонт наступної техніки:
мобільні комп'ютери, сканери

 

 

 

Надається ремонт наступної техніки:
мобільні компьютери, сканери, принтери

 

 

 

 

advantestНадається ремонт вимірювальної техніки

 

 

 

Vivo

Мобільні телефони, смартфони, блютуз-гарнітура

 

 

Надається ремонт наступної техніки:
Телефони, смартфони, cмарт-годинники, Bluetooth гарнітури, навушники, електричні зубні щітки, портативні батареї, ваги, відео камери 360°